Byten/ retur/ ångerrätt

Kunder kan returnera eller avboka sin beställning. För att kunna göra detta måste du göra det senast inom 14 arbetsdagar efter det att du mottagit leveransen. Namnteckningen på leverantörens leveranskvitto gäller som bevis för leveransdatum. 
För att Företaget ska godkänna de returnerade föremålen måste kunden följa den här proceduren:

- Logga in på ditt konto, gå till beställningsnummer som du vill returnera, välj och tryck på knappen "GÖR EN RETUR". Ladda ner returformulär fyll i den och skriv ut formulär. Sätt in i paket med returnerade varor, välj antal och tryck "GÖR EN RETUR" igen.

Skicka tillbaka produkten i dess kompletta, oskadade originalförpackning.

Viktigt:
För att returen ska godkännas är det avgörande att:

  • Delen är i perfekt skick (oanvänd och utan tecken på att ha varit monterad)
  • Den returneras till oss i sin originalförpackning (hel, oskadad)

Ångerrätt gäller inte elektroniska delar.

För byten och returer betalar köpare. Vi tar inte emot paket som har skickats mot postförskott eller efterkrav. 

När den returnerade delen har mottagits, får kunden pengarna tillbaka via den ursprungliga betalningsmetoden (senast inom 14 dagar).

Ångerrätten är ej tillämplig för företag.

OBS! Kunderna som beställas karossdelar med lackering, kan inte lämnas dom tillbaka!

 
Kontakt

Vi svarar på alla frågor:

Ring till oss

0725518700

Må-Fr. : 8:00-18:00

Lördag : 10:00-14:00


Skicka e-mail

info@filipex-bildelar.se

Vi finns även på:

Facebook

BETALNINGSMETODER



LEVERANSMETODER




Alla tillverkare namn, symboler, logotyper används bara för identifiering
.


© Copyright 2015 Filipex Bildelar-Tuning filipex.se
All rights reserved. For personal, noncommercial use only
t: 0.34